Гарантійне і сервісне обслуговування
1) На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.
2) Гарантія надається виробником товару, гарантійний період залежить від сервісної політики виробника.
3) Гарантійний термін вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
4) Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти в гарантійному талоні або в списку сервісних центрів на нашому сайті.
Гарантія не надається, якщо:
1) Порушені гарантійні пломби
2) Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
3) Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
4) Було виконано несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
5) Серійний номер змінено, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
1) Природний знос або вичерпання ресурсу
2) Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. д.)
3) Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
4) Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
5) Пошкодження, викликані дефектами системи в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
6) Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.