- Доступні види оплат
- Особливості роботи з фізичними особами
- Особливості роботи з ФОП
- Особливості роботи з юридичними особами
- Покупка позицій на замовлення
- Терміни обробки замовлення
- Терміни надходження оплати
- Терміни відвантаження товарів
- Як можна отримати замовлений товар
- Гарантійні зобов'язання
Доступні види оплат
У нашому інтернет-магазині приймаються такі види оплат:
- Безготівковий розрахунок на р/р підприємства.
- Оплата карткою під час оформлення замовлення через сайт через Visa/Mastercard або через банківський POS-термінал при отриманні замовлення в офісі компанії.
- Оплата при отриманні товару на Новій Пошті через сервіс NovaPay (Накладений платіж). Звертаємо увагу, що при виборі цього способу оплати товар відправляється за умови часткової оплати замовлення на розрахунковий рахунок компанії, зазвичай це сума 200 грн. Для габаритних або дорогих відправлень сума може бути більшою.
Особливості роботи з фізичними особами
Приватним особам при оформленні замовлення через сайт замість рахунку-фактури надається бланк замовлення. Сплатити покупку можна банківською карткою під час оформлення замовлення або в особистому кабінеті за допомогою процесингової системи LiqPay. Комісія за оплату нульова.
При оформленні замовлення менеджером інтернет-магазину Вам буде виставлено рахунок-фактура, який можна буде сплатити через онлайн-банкінг або через касу банку. Комісія за переказ буде нарахована згідно з тарифами вашого банку). Комісія платіжного сервісу лягає на покупця.
Зверніть увагу! Через законодавчі обмеження ми не маємо можливості приймати платежі від приватних осіб через будь-які інші платіжні системи.
Особливості роботи з ФОП
Ми працюємо з ФОП як з юридичними особами, при першому замовленні можемо додатково запросити пакет статутних документів. Після розміщення замовлення ви отримаєте рахунок з реквізитами, сплатити його можна через онлайн-банкінг або через касу банку.
Зверніть увагу! Для нас важливо, щоб оплата відбувалася саме з рахунку ФОП, а не від приватної особи. Це вимога податкового законодавства.
Особливості роботи з компаніями
Якщо ви новий клієнт, нам знадобиться пакет статутних документів, щоб виставити рахунок на фірму. Якщо ви вже працювали з нами – ми зв'яжемо ваші дані користувача з наявним записом клієнта. Після того, як це зроблено, всі майбутні рахунки виставлятимуться на зазначеного платника.
Додавання даних нової організації-платника в нашій обліковій системі – одноразова процедура, яка може зайняти кілька робочих годин.
Чи можна купити товар якого немає в наявності?
Можна. Після обробки запиту Вам буде виставлено рахунок-фактура та надана інформація про терміни поставки, кратність замовлення та інша логістична інформація.
Зверніть увагу! Обробка запитів, пов'язаних із замовними позиціями, може тривати декілька робочих днів.
Як швидко обробиться замовлення?
Замовлення обробляються у порядку черги, у робочий час – з понеділка до п'ятниці з 9 до 18.00. Після обробки замовлення на вказану Вами електронну пошту буде надіслано рахунок-фактуру для оплати, а також SMS повідомлення про статус замовлення та планову дату відвантаження.
Зверніть увагу! Планова дата відвантаження формується від поточної дати, при оплаті рахунку на наступний робочий день або пізніше дати можуть зрушуватися.
Коли ви отримаєте мою оплату?
Банківські платежі від підприємств та ФОП ми зазвичай отримуємо протягом дня.
Карткові оплати від приватних осіб фіксуються моментально. Звертаємо вашу увагу, що фактичне списання коштів з карткового рахунку відбувається тільки після обробки замовлення менеджером, до цього моменту вони будуть заблоковані на вашому картковому рахунку.
Як швидко відвантажується товар?
Після отримання оплати ми скомплектуємо та відвантажимо товар кур'єрською службою за вказаною вами адресою.
Комплектація товару проходить у порядку черги, за наявності його на нашому складі відвантаження здійснюється в день отримання оплати.
Якщо замовлено товар з складу постачальників, відвантаження буде виконано після отримання всього товару. Наприклад, якщо замовлено два продукти — один зі складу інтернет-магазину, другий з терміном постачання 2 тижнів, то через 2 тижні ви отримаєте посилку з обома продуктами.
Як отримати товар?
Ми відвантажуємо продукцію Новою Поштою по всій території України, крім тимчасово окупованих територій.
Крупногабаритні посилки відправляються за допомогою служб САТ/Делівері.
Також є можливість забрати замовлення з офісу компанії, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, буд. №104А, офіс №13
Які ваші гарантійні зобов'язання?
Якщо виробником товару не зазначено інше, гарантія на всі промислові товари складає 1 рік з моменту відвантаження.